BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czornik Małgorzata
Tytuł
Atrakcyjność obszaru
Territory Attractiveness
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 821, s. 174-179, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Promocja walorów regionu, Marketing regionalny, Propaganda marketingowa
Promotion of region value, Regional marketing, Marketing propaganda
Abstrakt
Omówiono zagadnienie właściwego wykorzystania zasobów lokalnych przez władze samorządowe miast i gmin wiejskich. Zwrócono uwagę na konieczność ich dokładnego rozpoznania i właściwą promocję obszarów atrakcyjnych. Przedstawiono proces wyznaczania atrakcyjności obszaru.

The author discussed problem of proper exploit of local resources by local governments. The article takes note of proper promotion of attractive areas. Presented process of calculates territory attractiveness.(M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu