- Autor
- Czornik Małgorzata
- Tytuł
- Atrakcyjność obszaru
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 821, s. 174-179, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Konkurencyjność miast i regionów Polski południowo-zachodniej
- Słowa kluczowe
- Promocja walorów regionu, Marketing regionalny, Propaganda marketingowa
Promotion of region value, Regional marketing, Marketing propaganda - Abstrakt
- Omówiono zagadnienie właściwego wykorzystania zasobów lokalnych przez władze samorządowe miast i gmin wiejskich. Zwrócono uwagę na konieczność ich dokładnego rozpoznania i właściwą promocję obszarów atrakcyjnych. Przedstawiono proces wyznaczania atrakcyjności obszaru.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Junghardt R.: ABC promocji gmin, miast i regionów. Gliwice: Wydawnictwo Fundacji im. F. Eberta, Biuro na Śląsku 1995.
- Local Economic Development. Chesterton International pic and the School for Advanced Urban Studies, University of Bristol in the UK and the Foundation for Social and Economic Initiatives in Poland 1994.
- Marketing terytorialny. Strategiczne -wyzwania dla miast i regionów. Praca zbiorowa pod red. T. Domański. Łódź: Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki 1997.
- Słownik języka polskiego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1994.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol