BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czornik Małgorzata
Tytuł
Atrakcyjność obszaru
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 821, s. 174-179, bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Konkurencyjność miast i regionów Polski południowo-zachodniej
Słowa kluczowe
Promocja walorów regionu, Marketing regionalny, Propaganda marketingowa
Promotion of region value, Regional marketing, Marketing propaganda
Abstrakt
Omówiono zagadnienie właściwego wykorzystania zasobów lokalnych przez władze samorządowe miast i gmin wiejskich. Zwrócono uwagę na konieczność ich dokładnego rozpoznania i właściwą promocję obszarów atrakcyjnych. Przedstawiono proces wyznaczania atrakcyjności obszaru.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Junghardt R.: ABC promocji gmin, miast i regionów. Gliwice: Wydawnictwo Fundacji im. F. Eberta, Biuro na Śląsku 1995.
  2. Local Economic Development. Chesterton International pic and the School for Advanced Urban Studies, University of Bristol in the UK and the Foundation for Social and Economic Initiatives in Poland 1994.
  3. Marketing terytorialny. Strategiczne -wyzwania dla miast i regionów. Praca zbiorowa pod red. T. Domański. Łódź: Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki 1997.
  4. Słownik języka polskiego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1994.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu