- Autor
- Knecht Zdzisław
- Tytuł
- Nowe uwarunkowania motywacji w marketingu
New Conditioning of Motivation in Marketing - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1046, s. 94-104, bibliogr. 18 poz.
- Tytuł własny numeru
- Szanse i zagrożenia rynkowe przedsiębiorstw polskich w kontekście procesów integracyjnych
- Słowa kluczowe
- Motywacja do pracy, Motywowanie pracowników, Marketing, Motywacje
Work motivation, Motivating employees, Marketing, Motivation - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Podejmując temat motywowania w marketingu, przypomniano, że cele i oczekiwania pracowników zależą od ich osobowości, wykształcenia, płci, wieku, doświadczenia zawodowego i posiadanych umiejętności. Im więcej cech indywidualnych, odróżniających go od pozostałych pracowników ma pracownik, tym trudniej jest realizować funkcję motywowania.
Motivating in sales and marketing activity is the main body of my paper. This conditions are connected with cooperative problems in grammar sectors of company which concern market activity. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Adair J., Anatomia biznesu - motywacja, Wyd. Studio EMKA, Warszawa 2000.
- Adamiec M., Kożusznik B., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wyd. AKADE, Katowice 2000.
- Czarniawska B., Motywacyjne problemy zarządzania, PWN, Warszawa 1980.
- Domański T., Kowalski P., Marketing dla menedżerów, PWN, Warszawa 1998. [5] Glick A., Tarczyńska M., Motywowanie pracowników, PWE, Warszawa 1999.
- Hampton D.R., Management, New York 1986.
- Hendler A., Nie igraj z karą, "Businessman Magazine" 2000, nr 7.
- Jasiński Z. (red.), Motywowanie w przedsiębiorstwie, Agencja Wyd. Placet, Warszawa 1998.
- Knecht Z., Marketing as a Motivation Activity, Referat na konferencję "Lidsky kapitał a investice do vzdelani", Sbornik, Bankovni Akademie, Praga 2002. A.M. Maslow (red.), New Knowledge in Human Values, New York 1959.
- Kozdrój A., Grupa pracownicza jako przedmiot i podmiot motywowania, Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydawnictwo, Wrocław 1988.
- Madsen K.B., Współczesne teorie motywacji, PWN, Warszawa 1980.
- Maslow A.H. (red.), New Knowledge in Human Values, New York 1959.
- McGinnis A.L., Sztuka motywacji. Oficyna Wyd. "Vocatio", Warszawa 2000.
- Reykowski J., Z zagadnień psychologii motywacji, WSiP, Warszawa 1976.
- Sajkiewicz A., Juchnowicz M., Zasoby ludzkie w firmie, Poltext, Warszawa 1999.
- Styś A., Marketing - wyzwania współczesności i problemy prospektywne, [w:] Marketing – przełom wieków. Kongres Marketingu, Wrocław 2000.
- Thomas M.J., Podręcznik marketingu, PWN Warszawa 1999.
- Żabiński L., Marketing a zarządzanie. O niektórych relacjach dyscyplinarnych, [w:] Marketing - koncepcje, badania, zarządzanie, PWE, Warszawa 2002.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol