BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kujawiński Jerzy
Tytuł
Funkcja marketingowa w polskiej firmie usługowej wobec nowych wyzwań
Marketing Function in a Polish Service Company in the Face of New Challenges
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1046, s. 87-93, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Szanse i zagrożenia rynkowe przedsiębiorstw polskich w kontekście procesów integracyjnych
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo usługowe, Strategia marketingowa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Service enterprise, Marketing strategy, Marketing concept of the company
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych dokumentujących zmiany, jakie wystąpiły w okresie polskiej transformacji lat 90. Stanowią one podstawę do oceny postaw rynkowych firm usługowych scharakteryzowanych w układzie: uwarunkowania – działania – rozwój.

The here presented results of empirical research depict changes which took place in times of the Polish transformation in the nineties. They form the basis for evaluation of the market situation of service companies characterized in aspects of: conditioning - activities - development. This enabled us to estimate the implementation stage of the marketing management process in context of the new economic integration. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bonoma T.V., Making Your Marketing Strategy "Work, "Harvard Business Review" 1984, nr 62.
  2. Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie eksportującym, red. A. Sznajder, PWN, Warszawa 1986.
  3. Doyle P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.
  4. Garbarski L., Rutkowski J., Wrzosek W., Marketing, PWN, Warszawa 1992.
  5. Marketing usług, red. A. Styś, PWE, Warszawa 2003.
  6. Zarządzanie marketingowe w sferze usług, red. A. Styś, AE, Wrocław 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu