- Autor
- Pukas Anetta
- Tytuł
- Zarządzanie relacjami z klientem - kierunki, optymalizacja działań w kontekście procesów integracyjnych
Management of Relations with a Client - Directions, Optimization of Activities in the Context of Integration Processes - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1046, s. 132-137, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Szanse i zagrożenia rynkowe przedsiębiorstw polskich w kontekście procesów integracyjnych
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Klient, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Customer Relationship Management (CRM), Customer, Customer satisfaction management - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono wybrane kierunki i możliwości osiągania przez przedsiębiorstwo optymalnych efektów rynkowych oraz finansowych dzięki wykorzystaniu zarządzania relacjami z klientem. Zwrócono uwagę na to, iż kontakty klienta z firmą nie dotyczą jedynie samej transakcji zakupu, zachodzą także podczas kontaktu z ogłoszeniem reklamowym, w czasie zamawiania produktu czy telefonu do firmy w razie wystąpienia problemu.
This article presents remarks on selected development directions in CRM. The development and maintenance of customer relationships is a key to improved profitability. Maintenance of good relationship with its customers may determine the success of an enterprise but it means to have the best technology, conscious personel and good financial results of CRM application. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- CRM wkrótce bardziej analityczny, "Modern Marketing", marzec/kwiecień 2002.
- Dyche J., CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
- Haring C., Pozwól klientowi zarządzać relacjami, "Marketing w Praktyce", marzec 2003.
- Nowakowski M.K., Wajszczuk J.J., Globalne uwarunkowania we współczesnym marketingu, [w:] Marketing. Przełom wieków, AE, Wrocław 2000.
- Reinartz W., Kumar V., Blady w zarządzaniu lojalnością klientów, "Harvard Business Review Polska", marzec 2003.
- Stanusch M., Raport - CRM w Polsce, Process4E SA, Warszawa 2001.
- What's Next in CRM: Learning Relationships, Aberden Group, listopad 2001, [w:] Koniec CRM-u?, "Modern Marketing", styczeń 2002.
- www.e-crm.int.pl
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol