BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna
Tytuł
Marketingowe instrumenty konkurencji o nabywcę w transporcie kolejowym
Marketing Instruments of Competition for Purchaser of Services Rendered by Polish Railway (PKP)
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Transportu, 1999, nr 1, s. 117-129
Słowa kluczowe
Transport pasażerski, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Marketing-mix
Passenger transport, Corporation strategies, Competition strategy, Marketing-mix
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe (PKP)
Abstrakt
Omówiono podstawowe instrumenty konkurowania PKP o nabywcę: produkt (usługa przewozu), cena, promocja usług, dystrybucja usług. Przedstawiono wyniki badania pasażerów pociągów pospiesznych przeprowadzonego przez "Pentor" na zlecenie PKP w 1996 r. Na koniec zaprezentowano główne założenia strategiczne przedsiębiorstwa PKP oraz jego atuty w walce konkurencyjnej.

Article presents possibility and purposeless of adopting marketing instruments (4P) in company PKP on the background of analysis carried out on fast train passengers. In summary were proposed main assumption of PKP competing strategy in its fight for customer with motor transport.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0515
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu