BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Załoga Elżbieta
Tytuł
Strategie marketingowe zachodnioeuropejskich kolei w przewozach ładunków
Marketing Strategies of West European Railways in Goods Transport
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Transportu, 1999, nr 1, s. 131-138
Słowa kluczowe
Transport kolejowy, Strategia marketingowa, Usługi transportowe
Railway transport, Marketing strategy, Transport services
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono strategię marketingową niemieckich kolei DB AG. Przedstawiono koncepcję strategiczną tych kolei w zakresie przewozów towarowych oraz ofertę nowych usług. Podkreślono, że koleje zachodnioeuropejskie świadczą również usługi logistyczne. Zwrócono uwagę na szerokie wykorzystywanie systemów informatycznych oraz dążenie zachodnioeuropejskich zarządów kolejowych do integracji.

The main task of nowadays transport policy is achievement the sustainable development of transport. The growth of market share of railways is necessary to achieve that goal. Railways should improve their services and apply the market strategy to meet the transport users demand. The examples of marketing activity of West European railways are given in this paper.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0515
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu