BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Plawgo Bogusław
Tytuł
Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw (MSP)
Strategies of Internationalisation of Small and Medium Enterprises (SME)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 483-491
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Studium przypadku, Materiały konferencyjne
Small business, Company development strategy, Globalization of enterprise activity, Competition strategy, Case study, Conference materials
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
Artykuł dotyczy problemu specyfiki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw. Omówiono pojęcie internacjonalizacji MSP, strategie internacjonalizacji oraz przedstawiono wyniki badań nad internacjonalizacją małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce północno-wschodniej. (abstrakt oryginalny)

The article concerns problems of SME's internationalisation specifics. There are described definitions of SME's internationalisation and the processes' strategies, and results of surveys on SME's internationalisation in the north-east part of Poland as well. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu