- Autor
- Plawgo Bogusław
- Tytuł
- Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw (MSP)
Strategies of Internationalisation of Small and Medium Enterprises (SME) - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 483-491
- Słowa kluczowe
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Studium przypadku, Globalizacja działań przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji
Small business, Conference materials, Company development strategy, Case study, Globalization of enterprise activity, Competition strategy - Uwagi
- streszcz., summ..
- Abstrakt
- Artykuł dotyczy problemu specyfiki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw. Omówiono pojęcie internacjonalizacji MSP, strategie internacjonalizacji oraz przedstawiono wyniki badań nad internacjonalizacją małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce północno-wschodniej. (abstrakt oryginalny)
The article concerns problems of SME's internationalisation specifics. There are described definitions of SME's internationalisation and the processes' strategies, and results of surveys on SME's internationalisation in the north-east part of Poland as well. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol