BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domagalska-Grędys Marta
Tytuł
Instrumenty marketingowe w formułowaniu strategii działania na przykładzie grupy producentów owoców
Marketing Instruments Used to Create Strategy of Operating - an Example of a Group of Fruit Producers
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2003, T. 5, z. 1, s. 26-30, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Owoce, Konkurencyjność rolnictwa, Marketing rolny
Fruit, Agricultural competitiveness, Agricultural marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przeanalizowano sposoby dochodzenia do przewagi konkurencyjnej na rynku owoców w oparciu o zastosowane instrumenty marketingu mix. Przykład stanowił model grupy producentów, działających w oparciu o statut spółdzielni w rejonie typowo sadowniczym. (oryg. streszcz.)

The article concerns the marketing instruments used by a group of producers in the region of Małopolska. The studies had to answer to a question: which marketing programs create strategy of operating for a group of fruit producers? The analyse of four elements of the marketing mix: product, distribution, price and promotion permitted to identify marketing programs in the aspect of efficiency operation on the competitive market. The group producers investigated for the research created its policy of efficient marketing mix winning the role of a leader on the local market. (original abstract).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Barker J. (1993): Marketing rolniczy. Wyd. AR, Poznań.
  2. Chotkowski J., Deluga W. (2002): Marketing grupowy na rynku rolnym. Roczniki Naukowe SERIA, tom IV, zeszyt 3, s. 26-30.
  3. Domagalska M. (2001): Organizacyjno-ekonomiczne aspekty produkcji sadowniczej Polski południowo-wschodniej. Praca doktorska AR, Kraków.
  4. Sznajder M., Przepiora A., Trębacz A. (1997): Marketing produktów rolno-spożywczych. AR, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu