BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuziak Mariusz (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Pomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemów
Measurement of Marketing Activities in the Internet - Review of Methods and Problems
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 521-526, bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Internet, World Wide Web (WWW), Badania marketingowe
Internet, World Wide Web (WWW), Marketing research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono problemy zarówno metodologiczne jak i techniczne związane z pomiarem działań marketingowych w Internecie. Jako podstawowe narzędzie promocji w Internecie autor wymienia witrynę WWW, do której odwołuje się większość prowadzonych w tym medium kampanii reklamowych.

Internet seems to be a perfect mass medium as it allows to measure itself without a need of using any other media. The very fast development of the medium makes it impossible to measure the usage and users as easly as it was done in the very beginnings of the World Wide Web. The paper discusses four main areas of research concerning marketing activity over the Internet and major errors and problems that can occur while the research is conducted. Some basic suggestions for corrections are also presented.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001, s. 25.
  2. Hoffman D., Novak T., Chatterjee P., Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Chalenges, http://www.ascousc.org/jcmc/volll/issue3/hoffman.html, (dostęp: 15.01.2002).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu