BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel-Homa Magdalena
Tytuł
E-zine jako narzędzie promocji internetowej
E-zine as a Tool of Internet Promotion
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 527-532, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Internet, Promocja, Informacja marketingowa, Strategia promocji
Internet, Promotion, Marketing information, Promotion strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano możliwości wykorzystania firmowych biuletynów elektronicznych (e-zine) jako skutecznego elementu promocji w sieci internetowej oraz instrumentu kreowania pozytywnego wizerunku firmy.

This paper shows the capabilities of using e-zine (newsletter) in marketing strategies of companies which are existed in the Internet. Newsletter (e-zine) as electronic bulletin is more often using by internet services (portals, internet stores, business windows) to create direct relations with internauts. This paper presents the advantages of using e-zine in promotional activities of the internet services but also some faults which could be the barrier in realization companies' goals. This paper indicates also that e-zine could bring some benefits to companies but used in the wrong way could create negative image of company.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gruszecki P., Zostań e-wydawcą, "Internet" 2002, nr 4.
  2. II Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet, Katedra Marketingu, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, http:/badanie.ae.krakow.pl (dostęp: 1.10.2003).
  3. Jarosz D., Newslettery: wszystko na e-mail, „Internet" 2002, nr 1.
  4. Musiał M., Poznański P., Permission marketing czyli jak wykreować lojalność klienta, www.opoka.pl (dostęp: 1.10.2003).
  5. www.slowawsieci.com.
  6. www.webpositioning.netpr.pl/notatka_2373.html (dostęp: 20.10.2003).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu