BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Tomasz
Tytuł
Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie
Personalization in the Process of Customer Loyalty Building in the Internet
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 549-555, bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Internet, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Zachowania konsumenta
Internet, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Consumer behaviour
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor omówił pojęcie personalizacji w Internecie, czyli uwzględniania zachowań i preferencji konsumenta w działaniach przedsiębiorstwa za pomocą precyzyjnej analizy cech użytkownika tworzących jego indywidualny profil, co pozwala na dostosowanie zawartości strony i oferty do jego oczekiwań. Przedstawiono podstawowe założenia systemu personalizacji w Internecie oraz korzyści, zarówno dla internautów jak i przedsiębiorstw, płynące z tych działań.

This paper shows and indicates the need of implement the strategy of companies which are existed in the Internet about personation functions. The presentation of the offer of products, services, information or contents fitted for individual interests and requirements of internauts also the impression of individual approach can form positive communication between company and its potential customer and in result customer's loyalty. Despite the fact that the methods of personation are used more common, hitherto existing experiences indicate that there must be donne some changes. Users of the Internet willfully support individual alleviate the needs, but they also want to respect their privacy.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk J., Zbawienna personalizacja - czyli jak zdobyć lojalność e-klienta, "Internet" 2002, nr 9.
  2. Wojciechowski M., Zakrzewicz M., Automatyczna personalizacja serwerów WWW z wykorzystaniem metod eksploracji danych, www.cs.put.poznan.pl (dostęp: 1.10.2003).
  3. Wojciechowski M., Zakrzewicz M., Automatyczna personalizacja serwerów WWW z wykorzystaniem metod eksploracji danych, www.cs.put.poznan.pl (dostęp 1.10.2003).
  4. II badanie polskich użytkowników sieci Internet, Katedra Marketingu AE Kraków, http://badanie.ae.krakow.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu