BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Burgiel Aleksandra
Tytuł
Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta
Internet as the Source of Information and the Communication Tool of the Contemporary Consumer
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 1, s. 541-547, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Internet, Komunikowanie, Informacja konsumencka, Badania ankietowe
Internet, Communication, Consumer information, Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zaprezentowano i omówiono wyniki badań ankietowych, na podstawie których stwierdzono iż Internet jest coraz powszechniej wykorzystywany przez konsumentów. Obecnie Internet to nie tylko sposób na zakupy on-line bez wychodzenia z domu, ale przede wszystkim łatwo dostępne i bogate źródło informacji oraz wspaniałe, interaktywne medium do komunikowania się konsumentów między sobą.

The paper explains the possible reasons of the fact that Internet became so important for the consumers as the source of information as well as the instrument of global communication. It also shows (on the basis of the literature and research results) the examples of how consumers use Internet to obtain and send different types of information.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Burgiel A.: Komunikacja prywatna - siła lekceważona, „Aida - Media" 1999, nr 1.
  2. Mamy już dość reklam?, „Marketing w Praktyce" 2001, nr 5.
  3. Silverman G., How to harness the awesome power of word-of-mouth, „Direct Marketing" 1997, listopad.
  4. Silverman G., The Secrets of Word-of-Mouth Marketing, Amacom, New York 2001, s. 110-112.
  5. Stauss B., Global word of mouth, „Marketing Management" 1997, jesień, s. 28.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu