BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzybek Maria
Tytuł
Pozycja firm agrobiznesu na rynku i perspektywy ich rozwoju w woj. podkarpackim
The Position of Agribusiness Firms on Market and Their Perspectives of Development in Podkarpackie Province
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 5, s. 57-61, tab., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Rynki lokalne, Agrobiznes, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku
Company development strategy, Local markets, Agrobusiness, Small business, Business strength
Uwagi
synopsis, summ.
Kraj/Region
Województwo podkarpackie
Subcarpathian Voivodeship
Abstrakt
Autorka przedstawiła analizę wyników badań opinii właścicieli małych firm, działających w sferze obrotu rolnego, handlu artykułami żywnościowymi i w przetwórstwie rolno-spożywczym, na temat pozycji tych podmiotów na rynkach lokalnych województwa podkarpackiego. Przedstawiła ponad to plany wiejskich biznesmenów w zakresie perspektyw rozwoju małych firm.

The elaboration contains analysis of results relating opinion of owners of little firms in agribusiness on theme position these of subjects on local rural market in podkarpackie province. The research proved, that businessmen infirm most take own bearings in market situation of one 's own firms. In accordance with realized line plan strategies of development. Realizing trade plan to widen assortment of products, and working in sphere of food processing plan to enlarge territorial range of activity. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. BednarczykM. (1999): Strategiczny rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Wybrane problemy. Zesz. Nauk. AE w Krakowie, z. 259, s.21-34.
  2. Koźmiński A., Piotrowski W. (1998): Zarządzanie. Teoria i praktyka. PWN, Warszawa, s. 163.
  3. Mroczek E. (1996): Alternatywne strategie działania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przegląd Organizacji nr 7-8, s.41-45.
  4. Mroczek E. (1998): Nowi polscy przedsiębiorcy. Przegląd Organizacji, nr l, s. 24-27.
  5. Sznajder M. (1992): Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Warszawa, s.62.
  6. Woś A. (1996): Agrobiznes. Mikroekonomia. Wyd. Key Text, Warszawa, s. 32-36.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu