- Autor
- Brózda Joanna
- Tytuł
- Wirtualne otoczenie przedsiębiorstwa
The Internet Environment of Enterprises - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 2000, nr 38, s. 99-108
- Słowa kluczowe
- World Wide Web (WWW), Internet, Otoczenie przedsiębiorstwa, Rzeczywistość wirtualna, Strategia przedsiębiorstwa
World Wide Web (WWW), Internet, Enterprise environment, Virtual reality, Corporation strategies - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł zwraca uwagę na fakt, że w tradycyjnie pojmowanej przestrzeni rynkowej, zwanej otoczeniem przedsiębiorstwa, pojawił się - w wyniku rewolucji informacyjnej - nowy wymiar: wirtualne otoczenie. Omówiono cztery przestrzenie wirtualne: informacji, komunikacji, dystrybucji i transakcji.
This article presents new areas of economics activity for the enterprises - the Internet environment, which includes: - the Internet Space of Information, - the Internet Space of Communication, - the Internet Space of Distribution, - the Internet Space of Transactions. Being active on the Internet becamed necessary for modern time enterprise.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1232-5821 - Język
- pol