BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brózda Joanna
Tytuł
Wirtualne otoczenie przedsiębiorstwa
The Internet Environment of Enterprises
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 2000, nr 38, s. 99-108
Słowa kluczowe
World Wide Web (WWW), Internet, Otoczenie przedsiębiorstwa, Rzeczywistość wirtualna, Strategia przedsiębiorstwa
World Wide Web (WWW), Internet, Enterprise environment, Virtual reality, Corporation strategies
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł zwraca uwagę na fakt, że w tradycyjnie pojmowanej przestrzeni rynkowej, zwanej otoczeniem przedsiębiorstwa, pojawił się - w wyniku rewolucji informacyjnej - nowy wymiar: wirtualne otoczenie. Omówiono cztery przestrzenie wirtualne: informacji, komunikacji, dystrybucji i transakcji.

This article presents new areas of economics activity for the enterprises - the Internet environment, which includes: - the Internet Space of Information, - the Internet Space of Communication, - the Internet Space of Distribution, - the Internet Space of Transactions. Being active on the Internet becamed necessary for modern time enterprise.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu