BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Błoński Krzysztof
Tytuł
Jak podnieść standard obsługi klienta w kanale dystrybucji
How Raise Standard of Service's Customer in Channel of Distribution
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania, 1999, nr 3, s. 23-33
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Jakość usług, Obsługa klienta
Marketing strategy, Quality of services, Customer service
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor zdefiniował ECR, czyli efektywną obsługę konsumenta oraz przedstawił jej schemat i zasady efektywności tej strategii. Opiera sie ona na współpracy wszystkich elementów kanału dystrybucji.

The article contains informations about Efficient Consumer Response (ECR). The Efficient Consumer Response has afforded possibilities to improvement standard of client service and to reduce the stocks- in- trade and costs. The ECR has been based on the co-operation between all middlemens in channel of distribution. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu