BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Leśkiewicz Izabela
Tytuł
Założenia metodologiczne i komponenty modelu rynkowej dyfuzji innowacyjnych produktów
The Methodological Assumptions and Elements of Model of Market Diffusion of Innovating Products
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Katedry Ekonometrii i Statystyki, 2000, nr 8, s. 223-255
Słowa kluczowe
Innowacje, Marketing produktów innowacyjnych, Zachowania konsumenta, Teoria innowacji, Przegląd literatury, Innowacje w zarządzaniu
Innovations, Marketing innovative products, Consumer behaviour, Innovation theory, Literature review, Innovations in management
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono badania dynamiki dyfuzji innowacji w zarządzaniu i marketingu. Przedstawiono model wzrostu nowego produktu proponowany przez F. Bassa będący podstawą do zrozumienia dynamiki dyfuzji innowacji.

In this article the author presents some research on dynamics of dffusion of innovations in management and marketing. The chapter 2 contains description of formal structure of diffusion model. In chapter 3 there was presented the model of F. Bass, which is the base to understand dynamics of diffusion of innovations. Further the author describe the methodology of estimation of parameters of diffusion model.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-4298
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu