BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czubała Anna (Wydział Zarządzania), Zembura Renata (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Strategie dystrybucji spółek joint venture
Distribution Strategies in Joint Ventures
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 2, s. 45-54, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Kanały dystrybucji, Dystrybucja produktu, Kapitał obcy w przedsiębiorstwie, Spółki joint ventures, Badania marketingowe
Distribution channels, Product distribution, Foreign capital in enterprises, Joint venture, Marketing research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Na podstawie badań, przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw z udziałem kapitału zagranicznego, omówiono determinanty warunkujące wybór strategii dystrybucji przez spółki joint ventures. Scharakteryzowano wyznaczniki kanałów dystrybucji, wskazano rodzaje tych kanałów i ich uczestników zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Na koniec omówiono współpracę uczestników poszczególnych kanałów dystrybucji.

In the text there are presented distribution strategies in joint venture enterprises in Poland. Authors describe the determinants of distribution channel choices in joint ventures operating in Poland and on international markets. Further there is a list of different kinds of distribution channel used by joint ventures as well as the evaluation of joint ventures cooperation with other business partners on local and international markets.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Rumer K., Internatinale Kooperationen und Joint Venture, Gabler Verlag, Wiesbaden 1994, s. 32-33.
  2. Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie. Struktury. Decyzje. Tożsamość, PWE, Warszawa 1999, s. 241-249.
  3. Zagoździńska J., Podmioty z kapitałem zagranicznym w Polsce w 2001 r. (wg danych GUS), [w:] B. Durek (red.), Inwestycje zagraniczne w Polsce. Raport roczny, Instytut Koniunktur i Cen Handlu Zagranicznego, Warszawa 2003, s. 86-87.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu