BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drygas Piotr
Tytuł
Marketingowe ujęcie modeli handlu elektronicznego na rynku B2C
Marketing Approach to E-commerce Models on B2C Markets
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 2, s. 91-97, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Rynki elektroniczne, Internet, Business to Consumer (B2C), Rynek instytucjonalny, Handel elektroniczny
Marketing management, Electronic markets, Internet, Business to Consumer (B2C), Business to Business (B2B), e-commerce
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono sposoby i miejsca prowadzenia działalności handlowej w Internecie. Zaprezentowano rodzaje i cechy pasaży handlowych oraz zwrócono uwagę na przyczyny i konsekwencje wyboru określonego modelu handlu B2C.

Despite the dynamic development of e-commerce some companies still forget that besides the technical sphere of e-shops, marketing issues are also very important. The marketing operations are just the implementation of technique aspects of e-store and in direct way they effect a customer. The forming of marketing strategy effects in direct way the manner of operation and localization of company in the Internet. This paper shows the characteristic of basic models - manners of operation regarding localization - of e-commerce companies on the B2C market. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gregor B., Stawiszyński M., e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002, s. 129.
  2. Sławińska M., Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, PWE, Warszawa 2002, s. 19.
  3. Ukryte koszty w sprzedaży wielokanałowej, http://www.modernmarketing.pl (dostęp: 12.06.2002).
  4. http://www.mg.gov.pl/struktur/handjisl/definic.htm (dostęp: 8.06.2002), a także: http://www.wto.org.
  5. http://www.ecommerce.about.com; http://www.oecd.org.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu