BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karbowiak Katarzyna
Tytuł
Kształtowanie produktu w turystyce wiejskiej
Product Creating in Rural Tourism
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 6, s. 87-91, tab., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Produkt turystyczny, Agroturystyka
Tourist product, Agrotourism
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
Autorka przedstawiła zagadnienia kształtowania się produktu w turystyce wiejskiej, uwzględniając jego istotę, strukturę i miejsce w marketingu.

Tourism as form non-agricultural economic activity of farmers has in our country more and more advocates. This form creates as new possibilities of utilization first of all of attractive nature space and farm buildings, and the second - obtained additional incomes create to possibility of activation rural development. Tourism also creates enterprises in the village and indispensable conditions to other lives. This form of rural development affords possibilities additional sources of income. At last tourism as business brings definite material and non-material advantages, but will demand recognition of market, of rules of marketing, accountancies and profitability. Recognition and deepen these rules will permit on effective leadership this activity. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dudek-Wojtyła R. (1997): Szanse agroturystyki w województwie zamojskim a świadomość jego mieszkańców. Wieś i Rolnictwo, nr 2, 106.
  2. Gaworecki W. (1994): Turystyka. PWE, Warszawa.
  3. Holloway J. Ch, Robinson Ch. (1997): Marketing w turystyce. PWE, Warszawa.
  4. Majewski J. (2000) : Budowanie produktów markowych w turystyce wiejskiej. [W:] Agroturystyka. FAPA Warszawa, 496-502.
  5. Mruk H., Rutkowski I. (1994): Strategia produktu. PWE Warszawa.
  6. Potts T. D. (1994): Odkryj swoje miasto. Proces rozwoju turystyki. Jelenia Góra.
  7. Sikora J., Bera J. (1997): Rodzina czynnikiem sukcesu w działalności agroturystycznej. [W:] Determinanty sukcesu w turystyce wiejskiej. CDiEwR, Kraków, 63-70.
  8. Wiatrak A.P. (1998): Rynek i produkt w turystyce wiejskiej. [W:] Marketing i produkty markowe w turystyce wiejskiej. SGGW, Warszawa, 7-20.
  9. Wiatrak A.P. (1997): Rola doradztwa w przygotowaniu przedsięwzięć agroturystycznych. [W:] Doradztwo w rozwoju agroturystyki. SGGW, Warszawa, 51 -62.
  10. Żelazna K. (2000): Marketing mix i jego elementy w działalności agroturystycznej. [W:] Agroturystyka, FAPA Warszawa, 472-484.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu