BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewnicka Magdalena
Tytuł
Przesłanie jako podstawa skuteczności przekazu reklamowego
Message as a Base of Successful Advertising
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s. 104-116
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Reklama, Techniki reklamy, Efektywność reklamy, Decyzje konsumenckie
Marketing strategy, Advertising, Advertising technique, Advertising efficiency, Consumer decision
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono przesłanie reklamowe, inaczej zwane obietnicą reklamową, jako problem przygotowania i stworzenia skutecznej reklamy. Jest to element reklamy, którego istota sprowadza się do sformułowania głównych korzyści i motywacji stanowiących powód, dla którego nabywcy powinni podjąć decyzję o zakupie produktu.

The article discusses the issue of adverting message and underlines its importance for advertising success. In the article reader can find implications for advertisers and description of some problems connected with creating advertising messages. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu