BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knecht Damian, Fiszer Grzegorz
Tytuł
Adaptacja instrumentów marketingowych na potrzeby usług agroturystycznych
Adaptation of Marketing Instruments for Using in Agrotourism Service
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s. 117-130
Słowa kluczowe
Agroturystyka, Marketing-mix, Strategia marketingowa, Marketing usług, Marketing turystyczny
Agrotourism, Marketing-mix, Marketing strategy, Service marketing, Tourism marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono istotę agroturystyki oraz przedstawiono koncepcję marketingu mix w przedsiębiorstwach turystycznych. Omówiono elementy tej koncepcji: cenę, dystrybucję, promocję usług oraz personel firmyw instytucjach usługowych.

This article comtains a description of agrotourism problematic in Poland. Aythors took on adaptation of marketing-mix in polish reality of this kind of tourism, They took in a count Polish familiar specific of market activity. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu