BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kujawiński Jerzy
Tytuł
Aktywność rynkowa i jej ograniczenia w małych i średnich przedsiębiorstwach (na podstawie badań ankietowych)
Market Activity and Its Limitations of the Subjects Small Business
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (12), 1999, nr 824, s. 131-139
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Strategia rynkowa, Rozwój przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Marketing strategy, Market strategy, Enterprise development, Small business
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono sytuację rynkową przedsiębiorstw i jej zróżnicowanie, prrzeanalizowano decyzje strategii marketingowych oraz warunki i ograniczenia działalności marketingowej w małych i średnich przedsiębiorstwach.

The article recognizes the relation of managing subject small business (in services) to the rising and activally existing possibilities of activating and circumstances of market activity of the managing subjects together with the determination of factors which are limiting the development of services enterprises. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu