BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niemczyk Jerzy
Tytuł
Marketing wewnętrzny - wskazówki praktyczne
Internal Marketing - Practical Approach
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing (13), 1999, nr 825, s. 309-316, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Marketing wewnętrzny, Marketing-mix, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Marketing management, Internal marketing, Marketing-mix, Marketing concept of the company
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono istotę marketingu wewnętrznego, jego cele i założenia oraz zastosowanie elementów marketingu mix w koncepcji marketingu wewnętrznego.

This article shows the problems of using internal marketing, particulary in the area of personel management. There are five definitions of internal marketing. In paper, the author propose one of those. There are three parts in this paper. In the first, the author presents different definitions of internal marketing, in the second - there is particular describe of the choosing definition, and the last part contain propositions of practical using of internal marketing. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1426-8604
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu