BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Juchniewicz Alfred
Tytuł
Związek między orientacją marketingową i logistyczną w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Relationship between Marketing and Logistic Orientation in Firm Management
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 1998, nr 36, s. 85-89
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Logistyczna koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie marketingowe, Strategia marketingowa, Obsługa klienta
Enterprise management, Marketing concept of the company, Logistics concept of enterprise, Marketing management, Marketing strategy, Customer service
Uwagi
Zsfg.
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest zintegrowane zarządzanie marketingowo-logistyczne w przedsiębiorstwie. Związków marketingu z logistyką autor poszukuje przede wszystkim we wspólnym zainteresowaniu obsługą klientów w ramach fizycznej dystrybucji produktów.

The article presents an analysis of the integrated marketing and logistics management in the firm. The author seeks relationship between marketing and logistic in common interest with customers service based on physical distribution of products. (A.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1232-5821
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu