BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sosnowski Jarosław
Tytuł
Nauczanie wirtualne w kształceniu menedżerów
Virtual Teaching in Managers Education
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 2, s. 267-272, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Szkolenie pracowników, Internet, Innowacyjność, Kształcenie menedżerów
e-learning, Manpower training, Internet, Innovative character, Managers training
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono modele edukacji wirtualnej, strategie edukacji opartej na Internecie oraz przedstawiono role e-nauczyciela. Autor podkreślił, iż szybkość wdrożenia systemu edukacji wirtualnej w przedsiębiorstwach uzależniona jest od zaangażowania kadry kierowniczej w stworzenie właściwego klimatu dla tej formy szkolenia i od środków finansowych przeznaczonych na zakup sprzętu i oprogramowania. Dlatego też należy mieć nadzieję, że trudności finansowe w rozwoju edukacji wirtualnej są jedynie przejściowe.

Increasing demand on knowledge in modern society extorts permanent education by the whole life. The telecommunicational technologies make possible the winning right away the knowledge of the residence or seat of the firm. The report represents organizational, technological and didactic conditionings of virtual workers teaching. In modern economy knowledge and qualifications of workers will be the main factor of competitiveness enterprises on the market.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Holmberg C., Towards a New Scenario for Distance Education in Sweden, Contribution to the 20th World Conference on Open Learning and Distance, Düsseldorf, Germany, 1-5 April 2001, Swedish Agency for Distance Education (Distum).
  2. Venn W., Learning strategies for the media generation, Contribution to the conference "Learning 2.0 - Next Step Beyond the Front Line", Vasteras, Sweden, 21-22 May 2001, p. 14.
  3. www.csus.edu/uccs/training/online/overview/paradigm.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu