BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ratalewska Magdalena, Zrobek Janusz
Tytuł
Marka na rynku dydaktyki internetowej
The Brand in the Market of E-learning
Źródło
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004, t. 179, cz. 2, s. 273-279, bibliogr. 10 poz.
Tytuł własny numeru
Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe
Zdalne nauczanie, Internet, Nauka, Komputerowe wspomaganie dydaktyki, Marka przedsiębiorstwa
e-learning, Internet, Science, Information technology in teaching, Enterprise's brand
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł dotyczy analizy prób wykorzystania marki w budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku dydaktyki internetowej, która została oparta na obserwacji działań Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego (PUW). Autorzy przedstawili poczynania tej instytucji w kreowaniu marki i budowaniu tożsamości w celu pozyskania lojalnego klienta.

The paper presents issues connected with creation of the brand in the market of e-learning. It is important to make that brand well known and competitive. It can help the firm to reach a good position in the market of e-learning.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategie marki, PWE, Warszawa 1999, s. 91.
  2. Arnold D., The Handbook of Brand Management, Addison-Wesley Publishing Company, New York 1992, s. 6.
  3. Collin S., Marketing w sieci, Felberg SJA, Warszawa 2002, s. 25.
  4. Kall J., Tożsamość marki we wprowadzaniu marki na rynek, "Marketing i Rynek" 2003, nr 10, s. 2.
  5. Marconi J., Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki, Liber, Warszawa 2002, s. 57.
  6. Panfil M., Wycena wartości rynkowej marki, "EiOP" 1999, nr 3.
  7. Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1996, s. 162.
  8. Zborowski M., Nomen omen, czyli jak nazwać firmę i produkt, "Business Press", Warszawa 1997, s. 69-71.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-6018
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu