BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moszkowicz Mieczysław
Tytuł
Misja jako podstawa definiowania biznesu
Mission as a Foundation of Business Defining
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 847, s. 69-81, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Cele przedsiębiorstwa, Misja przedsiębiorstwa
Corporate objectives, Enterprise mission
Abstrakt
W artykule omówiono zagadnienia odnoszące się do określania celowości przedsiebiorstwa jako systemu i do okreslania stosowanych przez niego metod działania. Omówiono misję przedsiebiorstwa będącą punktem wyjscia do kształtowania tożsamości przedsiebiorstwa, sensu jego istnienia oraz przykłady strukturyzacji biznesu w konkretnych firmach.

The article examine problems relating to specifying firm advisability and to determining its working methods. Enterprise mission being a point of departure for shaping its identity as well as examples of business composition in specific firms are discussed. (A.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu