- Autor
- Moszkowicz Mieczysław
- Tytuł
- Misja jako podstawa definiowania biznesu
Mission as a Foundation of Business Defining - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 847, s. 69-81, bibliogr. 13 poz.
- Słowa kluczowe
- Cele przedsiębiorstwa, Misja przedsiębiorstwa
Corporate objectives, Enterprise mission - Abstrakt
- W artykule omówiono zagadnienia odnoszące się do określania celowości przedsiebiorstwa jako systemu i do okreslania stosowanych przez niego metod działania. Omówiono misję przedsiebiorstwa będącą punktem wyjscia do kształtowania tożsamości przedsiebiorstwa, sensu jego istnienia oraz przykłady strukturyzacji biznesu w konkretnych firmach.
The article examine problems relating to specifying firm advisability and to determining its working methods. Enterprise mission being a point of departure for shaping its identity as well as examples of business composition in specific firms are discussed. (A.P.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol