BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczygielski Jan
Tytuł
Wzrost wartości dodanej jako cel zarządzania przedsiębiorstwem
Growth of Added Value as Firm Management Goal
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 847, s. 146-153, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Cele przedsiębiorstwa, Wartość przedsiębiorstwa
Enterprise management, Corporate objectives, Enterprise value
Abstrakt
W syntetycznym ujęciu przedstawiono ewolucję celów przedsiębiorstwa i na tym tle koncepcję wartości dodanej jako strategiczny cel współczesnych przedsiębiorstw.

The article deals with evolution of enterprise objectives and conception of added value as an strategic aim of present firms. (A.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu