BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela, Borowiec Dawid
Tytuł
Procesy globalizacji i ich implikacje dla marketingu
Globalisation Processes and Their Ramifications for Marketing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 9-16
Słowa kluczowe
Globalizacja gospodarki, Marketing międzynarodowy, Marketing globalny
Economic globalization, International marketing, Global marketing
Abstrakt
Przedstawiono ewolucję marketingu od marketingu lokalnego, przez marketing eksportowy, międzynarodowy, multinarodowy do globalnego. Znajomość poszczególnych etapów rozwoju marketingu globalnego pomaga zrozumieć proces nauki, zbierania międzynarodowych doświadczeń i ich wykorzystania do stworzenia przewagi konkurencyjnej. Pozwala także na przewidzenie prawdopodobnych strategii konkurentów i dzięki temu na efektywniejszą rywalizację z nimi.

Shows evolutions of marketing from local marketing through export marketing, international marketing, multinational marketing to global marketing. Knowledge of individual stages of global marketing development help with understand of studying process, collecting of international experiences and their using in formation of competitiveness superiority. Permit to predict rivals probable strategies and tasks to this more efficient rivalry with them.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu