BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalski Sławomir
Tytuł
Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku Unii Europejskiej
Methods of Marketing Research and Information Sources on the European Union Market
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 1998, T. 2, s. 79-87
Tytuł własny numeru
Bariery i stymulatory integracji europejskiej
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Metody badań marketingowych, Informacja marketingowa, Źródła informacji
Marketing research, Marketing research methods, Marketing information, Information source
Abstrakt
Artykuł dotyczy systemu i źródeł informacji marketingowej w krajach Unii Europejskiej. Autor pisze także o rozwoju badań marketingowych i rynku informacji marketingowej w Polsce.

The article is devoted to system and information sources in the European Union. The author describes development of marketing research and market of marketing information in Poland.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu