BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Muszyńska Władysława
Tytuł
Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji
Development of Market Research in Conditions of Rising Competition
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 16-29
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Market research, Marketing research, Enterprise competitiveness
Abstrakt
Przedstawiono fazy rozwoju badań rynkowych w Polsce. Omówiono potencjał rynku badań marketingowych na świecie, w Europie i w Polsce.

Presents stages of market research development in Poland. Discuss potential of marketing research market in the world, in Europe and in Poland. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu