- Autor
- Muszyńska Władysława
- Tytuł
- Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji
Development of Market Research in Conditions of Rising Competition - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 16-29
- Słowa kluczowe
- Badanie rynku, Badania marketingowe, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Market research, Marketing research, Enterprise competitiveness - Abstrakt
- Przedstawiono fazy rozwoju badań rynkowych w Polsce. Omówiono potencjał rynku badań marketingowych na świecie, w Europie i w Polsce.
Presents stages of market research development in Poland. Discuss potential of marketing research market in the world, in Europe and in Poland. (MP) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol