BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwankiewicz-Rak Barbara
Tytuł
Zmiany w środowisku marketingowym usług społecznych w Polsce jako wynik transformacji gospodarki
Changes in Marketing Environment of Social Services in Poland as a Result of Economy Transformation
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 30-37
Słowa kluczowe
Marketing usług, Usługi społeczne niematerialne, Organizacje non-profit
Service marketing, Non-material social services, Non-profit organisations
Abstrakt
Omówiono zmiany jakie zaszły w środowisku funkcjonowania podmiotów usług społecznych w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego Polski po 1989 r.

Discuss changes in function of social services entity in the period of social and economic transformation in Poland after year 1989.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu