BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewnicka Magdalena
Tytuł
Społeczne uwarunkowania zachowań nabywców
Social Conditions of Buyer's Behaviour
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 61-71
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Decyzje konsumenckie, Społeczne środowisko konsumenta, Socjologia konsumpcji, Lider opinii, Reklama
Consumer behaviour, Consumer decision, Social environment of the consumer, Sociology of consumption, Opinion leader, Advertising
Abstrakt
Postępowanie konsumentów zależy od otoczenia społecznego i kulturowego oraz wielu czynników o charakterze osobistym i psychologicznym. W artykule opisane zostały społeczne uwarunkowania zachowań konsumentów z uwzględnieniem ich znaczenia dla działań marketingowych.

Consumer behaviour is depending on social and cultural environment and a lot of personal and psychological factors. In this article describes social behaviour conditions of consumer with taking into consideration their importance for marketing action.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu