BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Światowy Grażyna, Małecki Tomasz
Tytuł
Znaczenie informacji marketingowej w działalności przedsiębiorstwa - wyniki badań
Importance of Marketing Information for Company Activity - Result of Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 72-80
Słowa kluczowe
Informacja marketingowa, Informacja rynkowa, Otoczenie przedsiębiorstwa, Informacja w podejmowaniu decyzji
Marketing information, Market information, Enterprise environment, Information in decision making
Abstrakt
Celem niniejszej pracy było zbadanie roli informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji w warunkach zmieniającego się otoczenia rynkowego.

The goal of this article is study of marketing information role in the process of decision - making in conditions of changing market environment.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu