BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewińska Urszula, Mańkowski Rafał
Tytuł
Aktywizujące oddziaływanie otoczenia marketingowego na funkcjonowanie małej firmy ubezpieczeniowej
Stimulating Interaction of Marketing Environment on Function of Small Insurance Firms
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 97-103
Słowa kluczowe
Rynek ubezpieczeniowy, Przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe, Otoczenie przedsiębiorstwa
Insurance market, Insurance companies, Enterprise environment
Abstrakt
W niniejszej pracy podjęto próbę identyfikacji, analizy i oceny wpływu czynników tkwiących w otoczeniu na funkcjonowanie firmy ubezpieczeniowej.

The article makes an attempt to identification, analyse and assessment of impact factors resides in environment on insurance firms function.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu