BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobocińska Magdalena
Tytuł
Zmiany w otoczeniu marketingowym instytucji działających na rynku dóbr i usług kultury
Changes in Marketing Environment of Institutions, which Act on Market of Services and Goods of Culture
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 844, s. 104-117
Słowa kluczowe
Kultura, Polityka kulturalna, Instytucje kultury, Otoczenie organizacji
Culture, Cultural policy, Cultural institutions, Organisation environment
Abstrakt
Omówiono cechy zmian zachodzących na rynku kultury w okresie transformacji systemowej w Polsce. Przedstawiono także zmiany zachodzące w otoczeniu instytucji działających na rynku dóbr i usług kultury.

Discuss features of changes on culture market on the period of system transformation in Poland. Show environment changes of institutions act on market of services and goods of culture.(MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu