- Autor
- Olszewska Barbara
- Tytuł
- Istota, miary czynniki sukcesów i porażek przedsiębiorstw
The Essence, Measure and Factors of Success and Failure of Firms - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 870, s. 15-25
- Słowa kluczowe
- Strategia przedsiębiorstwa, Zarządzanie zmianami, Materiały konferencyjne, Wizja przedsiębiorstwa, Zarządzanie dla sukcesu, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku
Corporation strategies, Change management, Conference materials, Company vision, Management for success, Business strength - Uwagi
- streszcz., summ..
- Abstrakt
- W referacie analizuje się istotę sukcesu przedsiębiorstwa i jego miary. Podkreśla się czynniki, które powodują krótkotrwałośc sukcesu. Zwraca się uwagę na zagrożenia działania firm w długim okresie spowodowane czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zwłaszcza tymi, które związane są z procesami globalizacji - fuzjami i przejęciami, nietrwałością przewag konkurencyjnych oraz barierami społecznymi.(abstrakt oryginalny)
The paper analyses the essence of success of firm and his measures. It underlines factors, which caused short duration of success. It turns attention on threats of activity of firms in long period caused with external and internal factors, especially these, which are connected with processess of globalization - mergers and acquisitions, endurable of competitive and with social barriers.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol