BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janczewska Barbara
Tytuł
Marketing-mix środków produkcji
Marketing-mix of Production Means
Źródło
Rzeszowskie Zeszyty Naukowe. Prawo, Ekonomia / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Filia w Rzeszowie, 1997, T. 22, s. 120-129
Słowa kluczowe
Marketing zakupów, Rynek zbytu środków produkcji, Środki produkcji, Marketing-mix
Buyer marketing, Sales market for means of production, Means of production, Marketing-mix
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na specyfikę rynku środków produkcji oraz na skuteczność i efektywnośc stosowania marketingu przez firmy. Skoncentrowano się głównie na marketingu-mix, stanowiącym kompozycję wielu form działania, stosowanych w odpowiednim układzie przez firmę, w zależności od rodzaju działalności, charakteru i konkretnej sytuacji firmy.

The article focuses on the peculiarity of the production means market and on firms' effectiveness in using marketing tools. Most attenton has been devoted to marketing-mix which presents a complex of various forms of activity used by a firm in certain conditions depending on firm's charakter, production line and its specific situation.(JW)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-412X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu