BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jurkiewicz Waldemar
Tytuł
Rola strategii marketingu MIX w zarządzaniu bankiem
Role of MIX Marketing Strategy in Bank Management
Źródło
Rzeszowskie Zeszyty Naukowe. Prawo, Ekonomia / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Filia w Rzeszowie, 1997, T. 22, s. 130-145
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju, Marketing bankowy, Marketing-mix, Strategia marketingowa, Zarządzanie marketingowe
Development strategy, Bank marketing, Marketing-mix, Marketing strategy, Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor przedstawia podstawowe koncepcje marketingu-mix w odniesieniu do zarządzania bankiem. Następnie prezentuje strategie marketingu-mix w krajach wysoko rozwiniętych. W dalszej części artykułu koncentruje sięna stosowaniu marketingu-mixw Polsce jako strategii w działalności usługowej banku. Dla oceny zakresu stosowania marketingu-mix jako strategii, przeprowadzono analizę trudności w posługiwaniu się narzędziami marketingu-mixprzez polskie banki na przykładzie prowadzonych badań w lubelskiej niszy marketingowej.

1)In the first part of the paper the author discusses the basic concept of mix-marketing; 2)In the second part: mix-marketing on an example of highly developed countries; 3)In the third part: detail application of mix-marketing in practice of banking service; 4)In the fourth part: presents how the mix-marketing strategy has been implemented in the banking practise on the example of his own researchesin the banking marketing riche of Lublin; 5)The last part of the paper summaries the discussion and draws conlusion from the analyses.(short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1233-412X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu