BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowal Witold
Tytuł
System informacji marketingowej a badania marketingowe
Marketing Information System and Marketing Researches
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 29-37
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Marketingowy system informacyjny, Segmentacja rynku, Materiały konferencyjne
Marketing research, Marketing information system, Market segmentation, Conference materials
Abstrakt
Celem artykułu jest prezentacja relacji między systemem informacji marketingowej a badaniami marketingowymi. Jako przykład systemów informacji marketingowej przedstawiono model Schultheisa i Sumnera. Przedstawiono również główne obszary zastosowania badań marketingowych.

The goal of this article is presentation relations between marketing information system and marketing researches. AS an example of marketing information system presents Schultheis and Sumner model. Presents also main applications areas of marketing researches. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu