- Autor
- Nowak Marta
- Tytuł
- Mierniki działalności marketingowej na potrzeby controllingu przedsiębiorstwa
Marketing Activity Indicators for Controlling Needs - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1039, s. 58-63, bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Modele rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej
- Słowa kluczowe
- Controlling, Narzędzia controllingu, Wskaźniki finansowe, Rola marketingu w przedsiębiorstwie
Controlling, Controlling tools, Financial indicators, Role of marketing in the enterprise - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł został poświęcony omówieniu podstawowych części składowych systemu controllingu marketingowego, do jakich niewątpliwie można zaliczyć mierniki liczbowe. Ich podstawową zaletą jest to, iż łatwo można je wykorzystać w procesach planowania, monitorowania i analizy odchyleń. W pracy scharakteryzowano mierniki liczbowe ogólne i szczegółowe.
The paper treats on an application of marketing activity indicators in a controlling system of a company. The usage of these indicators is based on the existence of a functional marketing system in a given business entity. Marketing indicators can be of two kinds: general ones, describing the whole marketing field and specific ones, focused on the certain parts of it.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Controlling w przedsiębiorstwie. Koncepcje i instrumenty, red. E. Nowak, ODDK, Gdańsk 2003.
- Nowak M., Controlling w działalności marketingowej, fw:] Controlling w działalności przedsiębiorstwa, red. E. Nowak, PWE, Warszawa 2004 (w druku).
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol