BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowak Marta
Tytuł
Mierniki działalności marketingowej na potrzeby controllingu przedsiębiorstwa
Marketing Activity Indicators for Controlling Needs
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1039, s. 58-63, bibliogr. 2 poz.
Tytuł własny numeru
Modele rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej
Słowa kluczowe
Controlling, Narzędzia controllingu, Wskaźniki finansowe, Rola marketingu w przedsiębiorstwie
Controlling, Controlling tools, Financial indicators, Role of marketing in the enterprise
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł został poświęcony omówieniu podstawowych części składowych systemu controllingu marketingowego, do jakich niewątpliwie można zaliczyć mierniki liczbowe. Ich podstawową zaletą jest to, iż łatwo można je wykorzystać w procesach planowania, monitorowania i analizy odchyleń. W pracy scharakteryzowano mierniki liczbowe ogólne i szczegółowe.

The paper treats on an application of marketing activity indicators in a controlling system of a company. The usage of these indicators is based on the existence of a functional marketing system in a given business entity. Marketing indicators can be of two kinds: general ones, describing the whole marketing field and specific ones, focused on the certain parts of it.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Controlling w przedsiębiorstwie. Koncepcje i instrumenty, red. E. Nowak, ODDK, Gdańsk 2003.
  2. Nowak M., Controlling w działalności marketingowej, fw:] Controlling w działalności przedsiębiorstwa, red. E. Nowak, PWE, Warszawa 2004 (w druku).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu