BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Marketing-wyzwania współczesności i problemy prospektywne
Marketing - the Challenge of Today and Prospective Problems
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 1, s. 24-31
Słowa kluczowe
Globalizacja gospodarki, Cywilizacja informacyjna, Jakość, Marketing, Ryzyko, Wzrost ekologicznie zrównoważony, Materiały konferencyjne
Economic globalization, Information civilization, Quality, Marketing, Risk, Sustainable development, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano problemy, na które powinien zwrócić uwagę przedsiębiorca w momencie redukcji ryzyka w operacjach marketingowych. Spowodowane jest to nowym wymiarem marketingu, w którym decydują: technologia, jakość, ekologia i globalizacja.

The article presents main problems which should be taken into account when trying to reduce the risk level in market operations. They include: increasing complexity of phenomena and processes; numerous paradoxes; globalization; quality; ecology. Company managers should be aware of the importance and changeability of these issues, know how they can influence the marketing strategy. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu