BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wrzosek Wojciech
Tytuł
Efektywny marketing-mix
Effective Marketing-mix
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 852, t. 1, s. 71-78
Słowa kluczowe
Marketing-mix, Efektywność marketingu, Strategia marketingowa, Materiały konferencyjne
Marketing-mix, Marketing efficiency, Marketing strategy, Conference materials
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor przedstawił strukturę marketingu-mix, która dzięki swej instrumentalności oraz dążeniu przedsiębiorstwa do jej racjonalnego kształtowania, umożliwia osiągnięcie celu w warunkach oszczędnego gospodarowania środkami.

Marketing-mix represents the aimely created set of instruments with which the enterprise influences the environment. The base of creating the marketing-mix are the resources. The enterprise has to gather that resources and allocate them between different marketing instruments. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu