BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Aniela
Tytuł
Aspekty marketingowe systemów informacji w przedsiębiorstwie
Marketing Aspects of Information Systems in Enterprises
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 9-19
Słowa kluczowe
Marketingowy system informacyjny, System informacyjny przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Marketing information system, Information system of enterprises, Conference materials
Abstrakt
Autorka podkreśla rolę informacji marketingowej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Jej zdaniem, skutecznym działaniem marketingowym firm jest audit marketingowy, który przyczynia się w wielkim stopniu do dostarczenia firmie wiedzy o przedsięwzięciu, trendach na rynku, postępach konkurentów, a więc bazy dla ustalenia celów i strategii.

The author stressed role of marketing information in company menagement process. In her opinion effective marketing action of firms is marketing audit, which contribute to deliver to firms knowledge about undertakings, trends on market and rivals progress. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu