BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styś Stanisław
Tytuł
Znaczenie analizy SWOT w procesie decyzyjnym
The Meaning of a SWOT Analysis in Decision-making Process
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 39-47
Słowa kluczowe
Analiza SWOT, Podejmowanie decyzji marketingowych, Strategia przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
SWOT analysis, Marketing decision making, Corporation strategies, Conference materials
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest analiza SWOT, jako jedna z metod służących do dokonywania oceny stanu firmy, jej pozycji i możliwej skali szans oraz zagrożeń płynących z otoczenia. Przedstawiono kilka sposobów dokonywania diagnozy przy pomocy analizy SWOT.

The subject of this article is a SWOT analysis as a one of methods designed for evaluation of company condition. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu