BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobocińska Magdalena
Tytuł
Zogniskowany wywiad grupowy jako metoda gromadzenia informacji jakościowych
Concentrated Group Interview as a Method of Collection Quality Information
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 107-114
Słowa kluczowe
Metody badań marketingowych, Techniki zbierania i rejestrowania informacji, Informacja marketingowa, Materiały konferencyjne
Marketing research methods, Techniques for collecting and recording information, Marketing information, Conference materials
Abstrakt
W artykule scharakteryzowano szczegółowo zogniskowany wywiad grupowy, jako samodzielną metodę badań jakościowych, podkreślając zalety i wady tej metody.

The article in detail chacterize cocentrated group interview as an independent method of quality research. Stressed advantages and disadvantages of this method. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu