BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Woźniczka Jarosław
Tytuł
Ustalanie częstotliwości reklamy w planowaniu mediów: między magią a nauką
Determination of Advertising Frequency in Media Planning: between Magic and Science
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 145-156
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Media reklamowe, Strategia reklamy, Materiały konferencyjne
Advertising campaign, Advertising planning, Advertising media, Advertising strategy, Conference materials
Abstrakt
Tematem artykułu jest określenie częstotliwości reklamy, która wraz z zasięgiem i ciągłością stanowią zestaw podstawowych wskaźników opisujących intensywnośc reklamy. Skupiono się na zdefiniowaniu i ustaleniu częstotliwości reklamy; przedstawiono koncepcje planowania reklamy H. Krugmana oraz J.R. Rossitera i L. Percy'ego.

The subject of this article is determination of advertising frequency, which along with range and continuity are set of the main indexes describing intensity of advertising. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu