BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewnicka Magdalena
Tytuł
Wybrane problemy pomiarów efektów public relations
Selected Problems of Public Relations Effect Measurement
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 863, s. 171-179
Słowa kluczowe
Public relations, Pomiar efektywności, Wizerunek przedsiębiorstwa, Materiały konferencyjne
Public relations, Efficiency measurement, Company image, Conference materials
Abstrakt
Public relations, tak jak inne narzędzia komunikacji, wymagają prowadzenia badań w celu pomiaru ich efektów. Trudnośc oceny public relations wynika z pośredniego wpływu public relations na wyniki finansowe przedsiębiorstwa . Podstawowy problem wynika jednak z faktu, że nie ma jednej prostej metody badania efektów public relations. Autorka przedstawia model pomiaru W. Lindenmanna, składający się z zestawu wskazówek, które można stosować przy ocenie działań public relations.

Public relations just like other communications tools require to conduct researches in order to measure its effects. Difficulty of public relations' evaluation results from indirect impact of public relations on enterprises financial results. The author shows measurement model of W. Linnmann. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu