BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Tadeusz
Tytuł
Marketing i zarządzanie - problemy zakresu studiów
Marketing and Management - problems concerning curricula of courses
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie, 2000, z. 8, s. 116-127
Słowa kluczowe
Marketing, Zarządzanie, Szkolnictwo wyższe, Programy studiów
Marketing, Management, Higher education, Higher education curriculum
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor dokonuje analizy planów i programów studiów kilkunastu szkół niepaństwowych prowadzących kierunek "Zarządzanie i marketing". Przedstawia krytyczną ocenę i formułuje kilka wniosków.

The author analysed the school curriculum of a dozen or so non-governmental schools which offer specialization "Management and marketing". Presents critical opinion ans formulates some conclusions.(M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1427-3500
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu