BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Raszkowski Andrzej
Tytuł
Polska jako region markowy
Poland as a Brand Region
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2004, nr 1023, s. 416-422, rys., bibliogr. 12 poz.
Tytuł własny numeru
Gospodarka lokalna i regionalna w teorii i praktyce
Słowa kluczowe
Marka globalna, Marka produktu, Konkurencyjność gospodarki
Global brand, Product brand, Economy competitiveness
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor rozpoczął od omówienia pojęć region i marka, następnie przedstawił korzyści wynikające dla konsumentów z zakupu produktów bądź usług dobrej marki. Przybliżył powstałą w Polsce inicjatywę, której celem był wzrost konkurencyjności gospodarki i awans cywilizacyjny w skali światowej, poprzez budowanie marki narodowej dzięki wdrożeniu "Programu marketingu narodowego Polski".

Thousands of the 2,5 million private firms operating in Poland have mastered the art of modem business in no time at all. They have assimilated world standards and implemented quality management and marketing systems. They realize that thanks to their reputation and strong market identity, they will play the most important role in the process of Poland's accession to the European Union. The best Polish companies, hand - picked by The Institute of Polish Brand at the request of the Minister of Economy and the Polish Chamber of Commerce, are invited to join the Academy of Brands, in the hope that their success will encourage thousands of others to fallow in their footsteps. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999, s. 17.
  2. D'Alessandro D., Kreowanie marki, Wydawnictwo RM, Warszawa 2001, s. 16-18.
  3. Kall J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001, s. 12.
  4. Kokoszka L, Jakość zawsze wygrywa, "Marketing Serwis" 2002 nr 2, s. 42.
  5. Kropiwnicki A., Geremek R., Jedziemy do Polski, "Wprost" 2003 nr 27, s. 61.
  6. Krzyżanowski P., Spływ kajakowy ze sztucerem, "Wprost" 2003 nr 34, s. 60.
  7. Malendowski W., Ratajczak M., Euroregiony. Pierwszy krok do integracji europejskiej, atla2, Wrocław 1998, s. 25.
  8. Mruk H., Rutkowski P., Strategia produktu, PWE, Warszawa 1999, s. 68.
  9. Szopa-Milde R., Rozciąganie marki - kusząca strategia wzrostu, "Marketing w Praktyce" 2002 nr l, s. 21.
  10. Trębski K., Silą skojarzenia, "Wprost" 2003 nr 29, s. 43.
  11. Trębski K., Zrobią z wami wywiad, "Wprost" 2003 nr 29, s. 44.
  12. www. imp. pi.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu